Thursday 16 November 2017

Kaupankäynti Järjestelmä Flow


Live-webinar - Real trading Oikea raha Osallistujat oppivat toteuttamaan tilausvirtaustrategioita reaaliajassa elävänä ympäristössä kahden viikon aikana Edellisistä webinareista saatavana olevat äänitteet ovat myös saatavilla. Jos markkinat ovat huutokaupat ja volyymi määrää hinta, miksi vietät koko ajan Rorschach-testiä. Otsikko ei ole BS-keskustelusta, jolla on elinikäinen kaavio-addikti. Kurssikurssi Opiskele skalppausmenetelmien perusteet Katso, miksi tilauskanta on tärkeä Selvitä, miksi suuret toimijat ja suuret rahat vaikuttavat liikkumiseen. Olen oppinut lisää sinulta kahdessa viikossa kuin olen oppinut kaikista muista kahden viime vuoden aikana ostoksista - BW Florida.2015 oli hyvä vuosi minulle, kun pääsin uraan ja omaa pääomaiskäyräni kasvoi eksponentiaalisesti Katkoviiva on nollarivi, joka estää PL-määrät, mutta voin kertoa teille, että se ei ole paljon. Valitettavasti 2016 ei ollut niin hyvä. Olin hyvin kiireinen konsulttiyritykseni kanssa perheen kanssa ja muiden harrastusten kanssa. ei ollut tarpeeksi aikaa sille Sitten minulla oli joitakin huonoja kauppoja ja menetti kiinnostusta eikä koskaan ottanut kauppoja saadakseen käyrän takaisin ylöspäin. Se oli hieman masentavaa, mutta jos katson käyrääni viime vuosina vuodesta 2014 -2016 tulokset eivät ole niin pahoja, että minulla on vetovoima ja minun on vain päästävä uudelleen päästäkseen oman pääoman käyrän menemään takaisin ylös. My suunnitelma 2017 Poista joitain harkintavaltaa tehdä toistuvampi järjestelmä Erityisesti haluan. Käytä enemmän kauppoja Tällä hetkellä olen erittäin valikoiva ja sitten pelko hiipii sisään ja etsin syitä välttää kauppoja ja päätyä menossa viikkoja tai joskus kuukausia ilman kauppaa. On vähemmän discretionary haluan olla joitakin sääntöjä seurata ja luottaa järjestelmään enemmän. Ole enemmän automatisoitu Ei puhu automatisoitua täytäntöönpanoa, vain enemmän ilmoituksia niin voin vain tarkista ja paina nappia ja anna sen pelata ulos. Tilastot, jotta voin luottaa, tarvitsen joitain tilastoja, jotka tukevat sitä, mitä teen. Saan aion työskennellä jonkin aikaa. Jos löydän hyviä kauppoja, otan ne Mutta tämä on vain harrastus nyt ja kokopäiväinen konsultointityöni tarjoaa hyvää tuloa ja perheen aika illalla on arvokasta, joten uskon, että 2017 on vähän hidas aloittaa. Siksi äänimerkit ovat tärkeitä, en t sinulla on aikaa katsella kaavioita Minun vyöhykkeeni on todella hyödyllinen täällä ja minulla on muutamia tilausvirta-algoritmeja, jotka käynnistävät ääniviestin hälytykset liikaa. Onnea kaikille kaupankäynnillesi 2017 ja Happy New Year. I vastasi viestiin BMT ja etsin esimerkkikarttaa, jota voin käyttää uudelleen ply, niin minä googled noin volyymikomposiitti ja napsautti kuvia ja otti ensimmäisen kaavion Kun liimasin linkin, olin yllättynyt, että se oli yksi minun kaaviot minun blogi Tämä muistutti minua, että minulla on blogi olin tavallaan unohtanut. I ei voi uskoa, että se on ollut yli 1 vuosi siitä lähtien, kun viimein lähetin blogiin. Joten ajattelin, että ottaisin muutaman minuutin kirjoittamaan päivityksen. Pari vuotta sitten hyväksyin jännittävän konsultointitarjouksen pankin arkkitehtuurin uudelleensuunnitteluun. hieno kokemus minulle Se on myös aika, jolla meillä oli poikamme. Kahden välissäni oli paljon vapaa-aikaa. Lopetin osallistumisen foorumeihin, paitsi joskus joku herättää vanhan langan ja saan sähköposti-ilmoituksen jne. Mutta Jatkasin kaupankäynnissä Sain erittäin valikoiva kaupankäynnin ja kaupan vain, kun olen kotona ja markkinat liikkuvat Tämä johtaa vähemmän kauppaan, mutta se on ollut kannattavaa Minulla on voitto viime vuonna ja tänä vuonna myös No niin Olen tyytyväinen siihen. Viikko sitten minulla oli aikaa ajatella kaikkia tämä samalla kun laittaa rannalle Cote d Azur kirjoitin luettelon tavoitteista itselleni Haluan voittaa 1 SNG pokeri Olen tällä hetkellä hieman parempi kuin breakeven for 0 25 Haluan redo minun CV minun konsultointi jotta tarjota enemmän palveluita asiakkaillemme, kuten Agile Coach ja sitten ajattelin kaupankäyntiä Mitä teen kaupankäynnistä. Kaupankumppani vie jonkin aikaa pois ja kun se tapahtui, skaalasin vähän vähän liian kaipaan paljon kauppoja, mikä on häpeä, koska minä katso monet, jotka olisivat olleet pätevöityjä ja maksoivat hienosti minusta tuntui, että annan hyvät mahdollisuudet läpäistä minua ja hieman enemmän huomiota voisin muuttaa sen vakaviksi tuloiksi. Lisäsin kaupankäyntiä listalle ja päätin halusin tehdä 500 kuukautta johdonmukaisesti Kun pääsen, että voin skaalata jopa 2 lots. In aiemmin, kun olin kaupankäynnin kokopäiväisesti olin kaupankäynnin 2 paljon ja oli rahaa, mutta valitettavasti se wasn t johdonmukainen Joten muutama vuosi sitten päätin hyväksyä vähemmän ja johdonmukaisuus Ja muutama vuosi myöhässä r Mielestäni tämä on oikea tapa minulle tällä hetkellä. Lapset ovat aktiivisia, minulla on viikoittainen luokka ja minä autan paljon talon ympärillä. Joten minun oli hienostunut menetelmäni, jotta se olisi kädet pois. Tyypillisesti olen asettanut äänen hälyttää mielenkiintoisillani ja odotan markkinoita tulemaan luokseni Sen jälkeen perustan näkemääni, päätän päästä rajausjärjestykseen ja käydä toimistani Se on kompromissi, mutta se sallii minun käydä iltaisin täydellä aika konsultointi liiketoiminnan ja perheeni. Nyt olen sitä mieltä, että on aika korottaa sitä vähän haluan olla vähemmän passiivinen, ottaa hieman enemmän riskejä, mutta mikä tärkeintä, älä anna täydellinen asetukset ohitse minut. Jos on kiinnostusta, Päivitän blogini tulokseni, en ole kovin kiinnostunut edistämään itseään, mainostamaan blogiani, lähettämässä foorumeille jne. Tajusin, että se oli harrastus mutta ei oikeastaan ​​liiketoimintaa. Jo jotkut hämärät hahmot ovat onnistuneet kääntämästä tällaista asiaa yritys, mutta en halua mennä sinne Aika on rajoitettu Koska olen kannattava, minulla on joko viettää kaupankäyntiä tai harrastuksia en ole vielä varma pelaamalla pokeria 30-40 minuuttia, jotta 1 on sen arvoista, mutta se on hauskaa ainakin. Joten jos olet vielä täällä kaikkien näiden vuosien jälkeen, anna minä tiedän. Epril oli hyvä kuukausi minulle joten haaste oli pitää se toukokuun kuun ajaksi Ajattelin voinut antaa minulle vähemmän työskennellä Se tuntui markkinoiden tasapainoinen viimeisellä puoliskolla istunnossa useammin monta päivää en didn t edes etsiä kauppaa Mutta olen silti onnistunut tekemään ok Oma tavoite on voitto-tekijä 2 ja tässä kuussa se oli 1 78, hieman alle 2, mutta silti hyvä. Eilen minulla oli huonoa onnea, pysähtyi rasti ja puuttuu mukava juokse ylös. Olen seurannut asetuksiani niin, etten kovin järkyttynyt, mutta olin edelleen pettynyt Tänään sain tilaisuuden ottaa toinen hyvä kauppa ja tällä kertaa se oli selvillä On hyvä lopettaa kuukausi hyvässä kaupassa. on olemassa kaksi esimerkkiä kaupoista, jotka otin, kun yritän parhaiten irrottaa itseäni tuloksista ja ottaa vain asennusni ja noudattaa sääntöjäni. ja täällä ovat toukokuun tuloksia. Olen ollut melko paljon pitämään itseni Yhteistyössä kauppakumppani kanssa mutta muuta kuin en ole osallistunut foorumeihin, lukenut kaupankäyntiä kirjoja tai verkkosivuja tai mitään muuta en edes ajattele kaupankäyntiä vain kytke minun monitorini kun pääsen kotiin, etsi asennus, aseta äänihälytys alueelle, joka hoitaa liiketoimintaa ja mene iltaaktiviteettini kanssa. Alun perin tunsin, että tämä kädet pois käytöstä voisi olla huonompi kuin katsella näytöllä tunteja saada konteksti lukemalla palkit näkevät toiminnon ja kaikki tavarat, mutta nyt luulen muuten irronnut on auttanut minua pitämään yksinkertaisen asennuksen ja vain hiomaan sen ulos. Itse asiassa vain käynyt kauppoja 9 päivää tässä kuussa Loput päivät joko didn t nähdä setup tai ei ollut noin talon takia minun toiminta ja olla taksilla lapsille 250 isn t niin paljon, mutta johdonmukaisesti voin hitaasti kasvaa kokoa Ja se s, jos tämä saa mielenkiintoinen Mutta yksi askel kerrallaan. Hyvä onnea sinulle kaupankäynnin Cheers. Tilaa virtauksen perusteet. Miten tulet pitämään päätymässä kilometrejä pois asemaasi, kun markkinat kääntyvät ja miten nämä institutionaaliset kauppiaat nauravat kuin hullu, kun he rahalla niiden siruissa Kun opit perusasiat tilauksen virtauksen tässä ilmainen mini - kurssin, nauraen pysähtyy ja sinä maksat käteesi. Tape Reading. Ymmärrä, mitä ensimmäinen asia on jokaisen vihreänhenkisen institutionaalisen elinkeinonharjoittajan opettamisessa Nauhan lukeminen Tiedä kuinka monta vähittäiskauppaa voi kannattaa lukea nauhaa Ajattele hieman pohjoiseen nollasta Nappaa tämä ilmainen mini-kurssi ja sinä ll oppia, mitä se vie nauhalle lukea voittoa, kuten isot pojat. Trading kanssa alle 20K. Got kapea bankroll sitten tiedät, se kestää vain 1-2 huono kauppaa pyyhkiä tilisi Miten taju vähittäiskaupan kauppiaat välttää tämän Ensimmäinen paikka Ymmärrä tilausvirrat aka institutionaalinen kaupankäynti Jos pelikassasi on alle 20 k, voit varaa jättää nämä 3 kultaista sääntöä huomiotta.

No comments:

Post a Comment